Spolupracujeme:

Cvičení pro seniory

Termín:
Připravujeme
  • Právě pro seniory má pohybová aktivita mnohem větší význam než pro mladší osoby.
  • Vhodně zvoleným pohybem totiž můžete nejen předejít zdravotním komplikacím, příznivě ovlivnit některé choroby spojené s věkem, ale zastavíte také úbytek svalové hmoty a zlepšíte celkovou hybnost svého těla.
  • Správně strukturovanou pohybovou aktivitou zpomalíte tempo stárnutí a zvýšíte kvalitu svého života.
  • Naopak nedostatek pohybu způsobuje urychlení degenerativních procesů tělesných i duševních.
  • Proč cvičit? Cvičením zlepšíte svou fyzickou kondici: docílíte lepší kontroly hladiny krevního cukru, snížíte úbytek kostní hmoty, dále zmenšíte riziko pádů a zlomenin, budete pohyblivější a zlepšíte celkovou funkčnost svých kloubů. Zmírní nebo ztratí se potíže s inkontinencí a pocítíte i mnoho dalších pozitivních vlivů.
  • Při cvičení seniorů se vychází ze zachovalých funkcí organismu, které budete cvičením neustále rozvíjet a posilovat.
  • Cílem cvičení je, abyste se cítili fyzicky a psychicky zdatně, uchovali svoji mobilitu, soběstačnost, jistotu, sebevědomí a také zvýšili kvalitu svého života.
Partneři: